Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 14. november 2012

Brisanje prahu




Uhhh. Ahhh. Apčihaaa!
Skoraj eno leto je od kar sem odprla ta blog. Nalinino Božičnikovanje me je takrat pripravilo do tega. Itak, sam da se Božič omeni pa sem takoj zdraven. Letos se ponovno obeta Božičnikovanje in edino prav je, da pobrišem prah z bloga, ki sem ga čist zanemarila. Bi rada napisala, da me je množično ustvarjanje odvrnilo od pisanja, sam ne morem. Lena sem bila za pisanje. Se bom potrudila, da bom vsaj do marca, kdaj pa kdaj, kaj napisala. 
Kaj sem počela v tem času, ko nisem pisala... hmmm pa poglejmo:

Testirala Magic glos Lisa Pavelke
Mi je ta zadeva postala kar všeč in še jo bom uporabljala. Sam talent za nakitkanje morem še nabaviti, ostalo že vse imam.

Risala in pisala po majičkah za Tajo
za dobrodelne dražbe
za darila





Rišem že dolgo in dosti. Ampak še vedno se najdejo motivi, ki so mi prav posebej všeč. Ja, unikatne majčke so zakon! 

Delala sem še eno stvar, ki mi je moji domači in tisti, ki me poznajo, ne bi nikoli pripisali. Pekla sem torte in več energije kot v peko sem vložila v oblikovanje, ki pa rabi še malo prakse

Packala tore in sladice
Cake popse je bilo treba delati  - obvezno!
Torta se sestrico in njeno prijateljico 
Tajina torta za rojstno dan.
 Če se sprašujete, to je polž 
(in ne  tič z enim jajcem :s)
nesramen Matija Čop, ki je to rekel

Je bilo kar pestro, sploh poletje, ko je bila Taja doma na počitnicah in sva vsak dan rabili nekaj s čimer sva si zapolnili dan. 
Prah je za prvo silo pobrisan. Blog me ni ravno ubogal pri nalaganju slik, sam verjetno je zarjavel in ga bo treba malo podmazati. Se to sploh da?? 

2 komentarja: