Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 22. januar 2012

Deadmau5


Taja obožuje svojo teto. Še bolj pa njenega fanta. On je njena prva ljubezen. Cele ure je pripravljena sedeti zraven njega, tudi če ne delata nič in samo sedita. Ona sedi in ga gleda, vmes mu kaj pove in če dovolj dolgo sedita se nasloni na njega z zadovoljnim nasmeškom. On je kul, ker ji pusti, da se igra z njegovim Ipadom in Ifonom. Celo v to jo je prepričal, da moje sestre, njene tete ne kliče po imenu pač pa "vüjna" (ujna). Enkrat je "vüjna" naredila napako, ker je odšla iz sobe, in ju pustila sama v sobi. Ko je hotela stopiti nazaj v sobo, ji je mala rekla "NE" in zaloputnila vrata pred nosom. Ja, to je ljubezen. In zdaj je Taja rabila darilo za svojega Romea, ker je imel rojstni dan. In jaz, kot pridna mama sem se lotila izdelave darila, ker vem kaj hoče in še nima. Na plan sem potegnila ostanke fimo mase in začela oblikovati deadmau5 (ja Tajin predmet občudovanja je flešer). 


Ne bom omenjala, da sem se spet porezala z nožkom, da sem valjala in gnetla, ko nora. Tudi kletvic ne bom pisala. Ta mrtvami5 zgleda prav enostavno za narediti. Ampak ni! Ker je 3D. Sem mislila, da bom naredila rdečo kroglico in gor napopala smešno velika ušesa, oči in usta, ki bi jih izrezala iz razvaljane bele mase. Ko bi le bilo tako enostavno... je bilo treba narediti belo kroglico, in jo obleči v rdeč plašček, v katerem je bilo treba na pravem mestu izrezati usta. Ja, sem en čas rabila, da mi je uspelo. Na koncu je bilo treba narediti še zanko, kamor se bo pripela veriga z obročkom. Ta mrtvami5 bo obesek za ključe... kar pa spet ni enostavno, če nimaš prakse in te boli prst, ker si si odrezal košček prsta med tem, ko si delal usta. In to vse zaradi tipa, ki proba mojo hčerko naučiti, da me kliče "stara". Je pa bil končni izdelek, kar zadovoljiv. Če vzamemo, da je to bilo moje drugo ustvarjanje z fimo maso in da nimam pojma kaj delam.


Pa saj ne zgleda tako slabo...

1 komentar: