Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 22. januar 2012

Praznjenje omare za kinder jajčke

Tipičen dan brezposelne gospodinje. Dolgčas in kronično pomanjkanje prostora v omarah je botrovalo temu, da sem se odločila, da spravim Tajina premajhna oblačila od hiše. Murphy, ki me ima izredno rad (tak btw) je tudi tokrat poskrbel, da vse moje prijateljice in znanke, nimajo hčerk ampak fantke. Ena celo dva naenkrat - če ta ni nesramna potem pa res ne vem kdo je?!? Zato sem se odločila, da Tajina oblačila prodam ali menjam za kakšen kinder jajček. Ko sem to omenila D se je začel smejati. Krohotati pravzaprav. Podvomil je v moje prodajalske sposobnosti! Ni pomagalo, ko sem ga opozorila, da je nekdaj moja služba bilo prodajanje. Resno sem se spravila k delu in pripravila oblačila za fotošuting. To je trajala kar en čas, ker je Taja želela aktivno sodelovati pri akciji in je na vsaki sliki bila gor njena roka, čelo ali pa je oblekla na svojega Titija.


Slike sem naredila, zdaj je bilo treba samo še najti način kako to spraviti v javnost in čakati na odzive. Prijateljica me je dodala v par skupin na facebooku, kjer prodajajo, oddajajo in menjavajo stvari. In še preden sem se zavedla sem trem mamicam, ki rabijo pomoč zaradi finančne stiske podarila vse Tajine bodije. Ne bi smela začeti pri skupini v kateri se podarjajo stvari! To je slabo za biznis in s tem se nam zaloga kinder jajčk ne bo povečala. Nakar je sledilo sporočilo "A imate še kaj oblačil za podariti?" In tako so se vse slike Tajinih oblačil znašle na strani Podarim. D se je krohotal. Ne maram, ko ima prav in sovražim kako dobro me pozna... Smeh ga je minil, ko sem eni ženski podarila njegovo "pederčico". Če je pa prosila nekaj, kar bi lahko podarila možu za rojstni dan! To razdajanje se me je kar prijelo in kaj hitro sem  začela podarjati stvari, ki jih ne rabimo. Na pošti me čudno gledajo, ko pridem tja natovorjena kot šerpa in pošiljam sumljive pakete. Mi je zadnjič rekel, da sem edina, ki pridem 3x dnevno na pošto in ne vplačam loto listka. Saj sem hotela ampak zadnje dni imam v glavi smo številke 74/80, 86/92, teh pa ni na listku. Sploh pa moram prej narediti prostor v omari... kam pa naj drugam dam vse tiste milijone evrov in kinder jajčke, ki jih bom kupila? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar