Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 21. december 2011

Božični piškoti

Evo, pa imam nov projekt, nov izziv... božični piškoti oziroma misija nemogoče. Skeptik sem. Dejstvo, da nimam funkcionalne gospodinjske tehtnice (nekaj mi pravi, da jo najdem pod božičnim drevescem) ni več problem, ker je Pia našla recept na šaličke. Pa je šel moj izgovor zakaj ni medenjakov pa-pa. Jaz pa sem že kupila svečko z vonjem cimeta in jabolka, da jo prižgem tik preden pridejo gosti, ki bodo vohali in mislili "ooo tukaj se je pa nekaj peklo". No ja. Šaličke. Sliši se enostavno. Ampak, ko odprem omaro nastane problem. Namreč v omari je natančno 5 različnih velikosti šaličk. Za ekspreso, za turško kavo, za kapučino, za čaj in še ene ogromne za nedefinirano uporabo. Zbegano zaprem omaro in jo potem še enkrat odprem v upanju, da bo prava skodelica skočila v roke. Optimist sem. Ker to ni delovalo se mi začnejo po glavi vrteti vsi deli Jamie Olivera, ki  sestavine meče skupaj brez tega, da bi  kaj vagal in meril... misel, da bi tudi jaz to probala hitro opustim. Spomin na pripravo ribe z njegovo tehniko nemerjenja in nesesekljanja je še preveč živ in mojemu dragemu D tega ne morem (ne smem) narediti še enkrat.
Po nekaj telefonskih klicih in uporabi googla se odločim za pikasto šaličko za kapučino. Saj razmerje med sestavinami bo enako, tudi če uporabim manjšo ali večjo šalčko. Ponosna na sebe, ker mi je to uspelo pogruntati sem se lotila delanja testa in ko si bo testo spočilo v hladilniku se lotim še izrezovanja in peke. Za vsak slučaj, pa sem sprejela ponudbo prijateljice, da mi popoldne pripelje vago na izposojo.
Ahhh kaj vse ne delamo, da nam ni dolgčas!

1 komentar:

  1. Andreja, še dobro, da nisi uporabila "prave" mere ala šalčka, ker pride testa čisto preveč!!! :D

    OdgovoriIzbriši