Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 18. december 2011

Sobota

Pa čeprav je danes nedelja, ki je čudovita mimogrede. Sicer nimamo snega, imamo pa sonce!
Sobotno jutro mi je popestril poštar, ki mi ni prinesel reklam in računov pač pa paket, ki mi ga je poslal sam Božiček! In pravim vam, da sem bila najbolj pridno bitje na svetu, vsaj glede na vsebino paketka. Metka a.k.a MetiBeti oz moj Božiček, mi je poslala čudovita darilca, ki jih je naredila sama in samo za mene. Čudovit prstan (z njim moje roke zgledajo ful sexy, kdo bi si mislil...), počivališče za pisala in barvice, simpatičen rokovnik, lastnega pastirčka, ki me bo čuval. Zaljubila sem se v to stvarco :) še za sladkanje je poskrbela! Da omenim tudi to, da je zraven priložila še zelo simpatično pisemce... si lahko mislite Božiček je pisal meni!! S tem se je zaključilo obdobje Bižičnikovanja in upam, da ga naslednje leto ponovimo. 




Zvečer je bil na programu koncert Perpetuum Jazzile v družbi oseb, ki jim jaz pravim kokošji klub (to je več ali manj ljubkovalno - sprijaznimo se, res so kokoši. Ampak jih imam rada). Uživancija maksimalna! Rajanje, smeh in trač so zame popolen večer. Sicer se je začel z nerodnim obiskom dežurne lekarne, ampak o tem ne bi tukaj pisala, je malo preveč osebno, pa čeprav sem izkušnjo delila z dvema neznanima tipoma, ki sta si mislila bogve kaj.
Pa naj še kdo reče, da december ni vesel december, da Božiček ne obstaja in da če obstaja možnost, da se osramotim v javnosti, da je jaz ne izkoristim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar