Preišči ta spletni dnevnik

torek, 6. december 2011

Božičnikovanje

Lotila sem se dveh stvari, in za obe je kriva Nalina.
Prva stvar je, da bom letos igrala Božička, ki bo (za mojo novo prijateljico, ki je do zdaj nisem poznala) sam naredil darilca. In to ne darilca kar tako. Darilca morajo biti narejena in naravnih materialov. To ne bi smelo biti preveč težko, ali? hmmmm... bom poguglala kaj vse so naravni materiali :)
Druga stvar je ta reč, ki jo delam prav zdaj. Pišem blog. Zakaj pišem blog, ker je Nalina rekla, da ga moram. Hecam se, ni zahtevala in niti ni bil pogoj v pravilih. Jaz pač ne bi bila jaz, če si ne bi našla izgovora zakaj delam stvari, ki jih pač delam. Nimam talenta za pisanje, resnično da ne. Nikoli nisem imela. V šoli mi je bilo žal učiteljev, ki so morali brati moje spise in eseje. Včasih me je bilo tak sram, da sem tisto uro, ko smo dobili ocenjene liste nazaj, kar prešpricala. Smešno pa je bilo, da sem vedno dobila kar dobro oceno za njih - verjetno iz usmiljenja...
Ja tale blog bo kar izziv (naj omenim, da sem en dnevnik že skrila pred drugimi, ker sem totalno zaj***)? Zdaj grem naštudirat to stvar...
do naslednjič A.

3 komentarji:

  1. super! veselo bloganje ti želim! Zelo mi je všeč tvoj stil pisanja, ne vem zakaj nimaš toliko samozavesti glede tega :PPP

    OdgovoriIzbriši
  2. A tukaj ni možnosti, da bi povšečkala komentar? :D

    Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši