Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 7. december 2011

Božičnikovanje 2. del

3-5 izdelkov je rekla... 16.12. zadnji rok za pošiljanje! Nič lažjega. Ko bi vsaj bilo tako... pred dvemi dnevi, je Pia določila mojo "žrtev" (boste imeli še priliko spoznati zakaj jo imenujem žrtev...ahhhh to nič hudega sluteče bitje).
In je Božička pisala pismo svoji Božički. Na moje olajšanje je Metka simpatična mlada (zelo mlada!) punca, pri kateri se je dalo zaznati, da ima smisel za humor, ki ji bo še kako zelo prav prišel. Je mamica dveh otročkov, hčerke in sina. Fantič je star toliko, kolikor moja Taja. Torej sva z Metko praktično sestri, če upoštevam dejstvo, da sva skoraj istih let, celo dvojčici. Ja, štekave se! Obema je ustvarjanje hobi in sproščanje. Kar bi bilo super, če Metka ne bi bila MetiBeti. Zdaj pa vi meni povejte, kaj lahko jaz izdelam za njo, da je ne bo pahnilo na rob solza? Že dva dni mi bliskajo ideje v glavi in počasi ugasnejo, kot vžigalica v zaprtem kozarcu za vlaganje... želim si narediti nekaj posebnega za to mamico dveh otrok, ženo, gospodinjo, zaposleno žensko, ki kljub vsemu najde še čas za ustvarjanje... Mislim, da se mi je v tem trenutku, na glavi pojavil nov siv las. Popravljam, prvi sivi las, ker ni šans, da bi že imela kakšnega, saj sem še zelo mlada.
Da pa stvar le ni tak brezupna, dokazuje dejstvo, da sem za Metko, danes nekaj spekla ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar